POLITYKA JAKOŚCI
Głównym celem działalności Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Rzeszowie jest świadczenie usług spełniających wymagania i oczekiwania Klientów. Dążymy również do umacniania pozycji lidera na rynku usług szkoleniowych oraz uzyskania wyników finansowych pozwalających na ciągły rozwój i realizację celów statutowych stowarzyszenia.
Gwarancją osiągnięcia powyższych celów jest:
- utrzymanie i doskonalenie systemu jakości zgodnego z wymaganiami norm IKSO 9001:2015,
- ciągła analiza sytuacji Klientów oraz przewidywanie i wyprzedzanie ich oczekiwań,
- analiza ryzyka i szans,
- pełne zaangażowanie Zarządu oraz pracowników dla wspólnej realizacji polityki jakości oraz celów jakościowych,
- wykształcona i doświadczona kadra, któa systematycznie podnosi swoje kwalifikacje,
- systematycznie odnawiane wyposażenie techniczne pozwalające zastosować najnowsze technologie,
- klimat sprzyjający pracy zespołowej przy zachowaniu poczucia indywidualnej odpowiedzialności pracowników za jakość oraz ich identyfikację ze Stowarzyszeniem.
Niezmiennymi elementami naszej działalności, wyznaczającymi kierunki rozwoju są:
- najwyższa jakość oferowanych usług,
- duże doświadczenie zdobyte w bramży kursów i szkoleń,
- rozumienie i spełnienie potrzeb oraz oczekiwań obecnych i przyszłych Klientów.
Zarząd ZDZ w Rzeszowie zaświadcza, że Polityka Jakości jeset zrozumiała, wdrożona i utrzymana we wszystkich obszarach działania organizacji.
Rzeszów, 1.09.2016